پاتیږي.
د کفر د حالت نکاح یې که څه هم د اسلام پر طریقه تړل سوې نه وي بیا هم د نکاح و تجدید او نوي کولو ته اړتیا نه لري.
د مثال په ډول یو کافر د داسي ښځي سره نکاح وتړي چي هغه د بل په عده کي وي ، یا بېله شاهدانو څخه د یو ښځي سره نکاح وتړي که دا ډول نکاح د دوى په دین کي جايز کار بلل کېدى ، همدا سړی او ښځه که اسلام قبول کړي هغه د کفر د حالت پر نکاح پاتیږي ، د نکاح تجدید او نوي کولو ته اړتیا نه لري.
که څه هم مسلمانان خپل په منځ کي بېله شاهدانو يا د بل په عده کي نکاح نسي تړلای ، البته که يو كافر د داسي ښځي سره نكاح تړلې وي چي هغه يې مَحرَم وي لكه خور او خورځه ، نو د دا سي ښځو سره كه څه هم د دوى په دين كي نكاح جائز وي خو د اسلام د قبلولو څخه وروسته به دوى سره بېليږي.
ماخذ: فقه المبتدي، دوهم ټوک- نکاح