تازه سرليکونه
د (فتوا روژه) نورې ليکنې
تازه سرليکونه
بېلابېلې ليکنې
فتوا: په روژه کي سپیني اوبه په شهوت وتل
 
  August 6, 2013
  0

 تعليم الاسلام دارالافتاء


د صادرې شميره : (٩۷۳)

نوم: محمد

د اوسېدو ځاى: (کندهار افغانستان)

سوال : که د يو چا څخه په روژه ودې( سپين رنګه ماده) په شهوت سره خارجه سي روژه به يې څنګه کيږي؟ 

جواب : 

حامداً و مصلياً

د مذي په وتلو روژه نه ماتيږي که څه هم وښځي ته په کتلو يا لاس ور وړلو سره  ووځي، يا د شهواني خبرو ياشهواني فکر او خيال لکبله ووځي، مذي هغي سپين رنګي اوبلني مادې ته وايي چي د جماع څخه مخکي د مېرمني سره د بازيو پر  مهال د ځوانانو څخه په زياته اندازه وځي.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
(١):  مس الصايم: ٤٦٥٤: فى البقالي: مس الصائم امراته وامذي لا يفسد صومه ومن المشائخ من فصل الجواب فقال: ان خرج لمذي على سبيل الدفق يفسد وان خرج لاعلى سبيل الدفق لا يفسد. فتاوي تاتارخانية: ج٣، ص٣٨٧. طبع: رشيديه.
اخرج ابن ابى شيبة عن عامر فى الصائم يلا عب امراته حتى شيبة الصيام قال: لا يوجب القضاء: مصنف ابن ابى شيبة الصيام : ج٢، ص٢٥٩، برقم ٩٥٧٤، على هامش تاتارخانية تحت عبارة الفوق. 

(٢):مذهب الحنفية والشافعية إلا قليلا منهم أن الإنزال بالفكر - وإن طال - وبالنظر بشهوة ، ولو إلى فرج المرأة مرارا لا يفسد الصوم ، وإن علم أنه ينزل به ، لأنه إنزال من غير مباشرة ، فأشبه الاحتلام . قال القليوبي : النظر والفكر المحرك للشهوة ، كالقبلة ، فيحرم وإن لم يفطر به.... ولو أمذى بتكرار النظر ، فظاهر كلام أحمد لا يفطر به ، لأنه لا نص في الفطر به ، ولا يمكن قياسه على إنزال المني ، لمخالفته إياه في الأحكام ، فيبقى على الأصل.
وإذا لم يكرر النظر لا يفطر ، سواء أمنى أو أمذى ، وهو المذهب ، لعدم إمكان التحرز ، ونص أحمد : يفطر بالمني لا بالمذي. الموسوعة الفقهية: ج٢٨، ص٣٣٩- ٣٤٠. وزارة الاقاف.


جواب: مولوي سيد عبدالباري
الجواب صحيح: مولوي عبدالهادي اغا و مولوي عبدالغفار حسيني و مولوي رفيع الله
تعليم الاسلام دارالافتاء
کندهار افغانستان
تبصره
يو نوم خامخا وليکئ.دغه نوم تر ٤٠ تورو زيات دى.
برېښناليک خامخا وليکئ.دغه برېښناليک تر ٤٠ تورو زيات دى.دغه برېښناليک باوري نه دى!.
متن خامخا وليکئ.متن تر وروستي بريده رسېدلى دئ.

  که نه لوستل کېږي دلته کليک وکړئ.  

سرته