تعليم الاسلام دارالافتاء
د صادرې شميره : (۱۰۲۴)
نوم: عبدالناصر
سوال: چي که د سړي څخه د ماپښین لمونځ قضاء سي نو چي مازدیګر وخت داخل سي او ملا صاحب د مازدیګر دوه رکعته لمونځ تېر کړی وي، نو که چیري قضايي لمونځ را ګرځوي د جماعت لمونځ به ورڅخه تیر سي نو دی به په دې ځای کي د ملا صاحب پسی اقتدا کوی که به خپل قضايي لمونځ را ګرځوي؟
جواب :
حامداً و مصلياً
دا کس به لومړی د ماپښین د څلور و رکعتونو فرضي لمانځه قضاء را ګرځوي که څه هم د جماعت لمونځ ځني تیریږي.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
(١): أحدها ان يترك صلاة الفجر ثم يذكرها وقت الظهر ولم يعمل الظهر بعد فانه يعيد الفجر ثم يصلي الظهر فان صلى الظهر اولا فلا يجزيه في قول الفقهاء. النتف فی الفتاوي: ج۱، ص۵۸.
(۲): الترتيب بين الفوائت وفرض الوقت عندنا شرط مستحق ويسقطه ثلاثة أشياء ضيق الوقت والنسيان ودخول الفوائت في حيز التكرار. الجوهرة النیرة: ج۱، ص۷۹، باب قضاء الفوائت.
(۳): ولنا قوله عليه الصلاة والسلام { من نام عن صلاة أو نسيها فلم يذكر إلا وهو مع الإمام فليصل التي هو فيها ثم ليصل التي ذكرها ثم ليعد التي صلى مع الإمام. مجمع الانهر: ج۱، ص۲۱۴.
جواب: مولوي عبدالهادي اغا
الجواب صحيح: مولوي سید عبدالباري و مولوي عبدالغفار حسيني
تعليم الاسلام دارالافتاء
کندهار افغانستان