تعليم الاسلام دارالافتاء
مسلسله شمېره : (٨۲۸)
نوم:عبید الله ارماني
سوال :که چیري یو سړی ډېر مست وي، نو هغه په لاس ځان انزال کړي آیا دغه کار حرام دی او که نه؟
جواب :
حامداً و مصلياً
په ځینو روایاتو کي پر دغه عمل کونکي باندي لعنت ویل سوي دئ، او علاج یا طریقه يې نبي کریم صلی الله علیه وسلم بیان کړې ده، هغه په دې ډول: اې د ځوانانو ټولۍ! که ستاسو طاقت د نکاح وی نو نکاح وکړئ، ځکه نکاح د انسان د سترګو او شرمګاه ښه حفاظت کونکې ده، او که د نکاح طاقت نه وي، نو دي روژې ونیسي، ځکه روژه د سړي لپاره د شهوت ماتونکې ده.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
(۱): وَالَّذِينَ هُمْ لِفُرُوجِهِمْ حافِظُونَ إِلَّا عَلى أَزْواجِهِمْ أَوْ ما مَلَكَتْ أَيْمانُهُمْ، فَإِنَّهُمْ غَيْرُ مَلُومِينَ فَمَنِ ابْتَغى وَراءَ ذلِكَ، فَأُولئِكَ هُمُ العادُونَ. سورت المؤمنون (ای طلب غیر ذالک من الزوجات والسراری کالاستمناء بالید) تفسیر المنیر: ج۹، ص۳۲۸،
(۲): (أَوْ ما مَلَكَتْ أَيْمانُهُمْ) وهذا يقتضى تحريم الزنى، وما قلناه من الاستنماء. سورت المؤمنون، تفسیر القرطبي: ج۱۱-۱۲، ص۹۸. طبع رشیدیه.
(۳): عن عبد الله بن مسعود قال : قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : " يا معشر الشباب من استطاع منكم الباءة فليتزوج فإنه أغض للبصر وأحصن للفرج ومن لم يستطع فعليه بالصوم فإنه له وجاء. مشکوة المصابیح: ج۲، ص۲۶۷. الفصل الاول کتاب النکاح. امیر حمزه کتب خانه کوئټه.
(۴): زنا کاری اور لواطت دونوں چیزی حرام ہیں، (۱) مشت زنی بهی حرام ہے. (۲): لیکن اس کی حرمت ان دونوں کی حرمت سی کچه کم ہے، جس پر شهوت کا غلبه هو اور ان دونوں حرکتو میں سے کسے میں مبتلا هونی کا قوی اندیشه هو اور وه ان سے محفوظ رهنے کے لئے مشت زنی سی کام لے لے جس سے تسکین شهوت هوکر زناکاری و لواطت سے محفوظ جایے تو اس کا معامله اهون ہے، امید هی که وه بڑی گناه کا مرتکب شمار نه هوگا، (۳) لیکن محض استلذاذ کی خاطر مشت زنی کا ارتکاب هر گز نه کری. فتاوی محمودیه، للعلامة مفتي محمود حسن ګنګوهي رحمة الله علیه (مفتي سابق بدارالعلوم دیوبند-هند)، ج۱۸، ص۵۵۹، جامعه فاروقیه کراچي.
جواب: مولوي عبدالوالي
الجواب صحيح: سردار محمد، مولوی شاه ولي الله و مفتي جان محمد
تعليم الاسلام دارالافتاء
کندهار افغانستان